Değerli Öğrencilerimiz,

Üniversitemiz öğrenci kulüpleri faaliyetleri, 2021-2022 eğitim öğretim yılı itibariyle pandemi kurallarına uygun olarak başlamış olup, var olan kulübü aktif hale getirmek isteyen veya yeni bir öğrenci kulübü kurmak isteyen öğrencilerimiz için “yeni kulüp kurma süreci” işleyecektir.

Kulüp kurma başvuruları, 01-30 Kasım 2021 tarihleri arasında “Amasya Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesinde” belirtilen koşullara uygun olarak bir akademik danışman öğretim elemanının başkanlığında “Öğrenci Faaliyetleri Birimine” iletilmek üzere Müdürlüğümüze yazılı olarak gerçekleştirilecektir.

Kulüp başvuruları, Rektörlük Komisyonu tarafından değerlendirilecek olup, tüm faaliyetler, resmi kurulma işlemleri tamamlandıktan sonra başlayacaktır. Aşağıda yer alan link bağlantıları üzerinden yönergeye ve ilgili formlara ulaşabilirsiniz.

  1. 1.      Öğrenci Kulüpleri Yönergesine ulaşmak için tıklayınız.
  2. 2.      Kulüp kurma başvuru formu için tıklayınız.

(Başvuru esnasında doldurulacaktır)

  1. 3.      Kulüp üyelik başvuru formu için tıklayınız

(Başvuru esnasında doldurulacaktır)

  1. 4.      Kulüp Tüzüğü Formu için tıklayınız

(Başvuru esnasında doldurulacaktır)

  1. 5.      Kulüp faaliyet raporu formu için tıklayınız

(Eğitim Öğretim yılı sonunda doldurulacaktır)

  1. 6.      Öğrenci Kulüpleri Yönetim Kurulu Formu

(Kulüp Kurulduktan sonra doldurulacaktır)

 

Son Başvuru Tarihi: 01-30 Kasım 2021

Detaylı bilgi için akademik danışmanıza danışabilirsiniz.

 

Amasya Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi

Kulüp Uyelik Formu

Kulüp Kurma Formu

Kulüp Tuzugu Formu

Ogrenci Kulüpleri Yonetim Kurulu Formu